torsdag, september 28, 2006

Gallan är borta! - No more Gall bladder!

I tisdags blev den äntligen av, min efterlängtade och uppskjutna galloperation. Kom hem igår och idag känner jag att smärtorna har minskat. Så det blir bättre för var dag som går. Den 6/10 ska agrafferna tas bort, så den dagen är den sista jag blir påmind om min bråkiga gallblåsa. This tuesday the long awaited and postponed gall surgery took place. I came back home yesterday and already feel the pain is not as hard as yesterday. A couple of more days and it should be gone. On Oct. 6 the clamps shall be removed, then there should be no more reason for me to think about gall bladders.

4 kommentarer:

SamD sa...

I am so happy for you! Congratulations on finally being done with both the surgery and the gallbladder!

Soon you will feel SO much better.

Yours in happy knitting...

Hugs

Strumpstickan sa...

Supergrattis!

Kokt ägg?

Eleonor (Elle) sa...

Det måste kännas härligt att vara fri från den nu ... grattis ,grattis , min vän.. Elle

Eleonor (Elle) sa...

Jag hoppas Du mår bra ! Kram, Elle