fredag, september 15, 2006

NHV4 - NordicSecretPal4

Jag har fått paket!!! Eller stort brev, som det formellt heter. Det var ett mycket läckert innehåll. Färgerna var välkomponerade (se bara). Kanske har jag berättat att ros är min favoritblomma, annars har Randi gissat bra. Ljus som ser ut som fjärilar har jag inte tidigare sett. Det vete 17 om jag nänns tända något av dem. Den handstickade torktrasan gillar jag mycket. Den är gjort med lyfta maskor, en teknik jag nästan glömt bort. Färgerna är ju dessutom helt enkelt delikata! Vet inte om det är en minkpälsbrosch jag fått. Min katt adopterade den direkt och hon gillar mink... Tack snälla Randi för alla fina saker jag fick!

3 kommentarer:

Bim sa...

Oj, vilka härliga färger och saker, fultl ut totalt samstämmigt. Det följer du varandra i färgerna fullt ut ju... Läckert... Hrm, frågan är om man skulle våga tända ljusen ja... man vill ju ha dem kvar...
Må så gott... värmländska på bloggtur... kramis och sköt om dig...

Eleonor (Elle) sa...

Jättefina presenter...

Broschen skulle vara poppis här med ,åtminstonne hos mina tre kattungar , fnisss... Hadet så gott , Elle

Strumpstickan sa...

Hej Lena, här är min nya blogg och bloggid m.m...

strumpstickan@hotmail.com

Hälsn, Monica ( extanten)