fredag, april 08, 2011

Min katt Lisa My cat Lisa

Lisa gillar inte att stå på bakbenen och krafsa, som de flesta andra katter. Hon försökte med min dörrmatta, men den var fel sort. På nätet fann och köpte jag en kokosmatta tryckt med "My house was cleen last week - sorry you missed it". Jag fick syn på Lisa när hon var på mattan och skulle ta ett foto, snabbt började hon röra sig emot mig. På bilden syns i alla fall den ena tassen med "vitt nagellack". Visst är det snyggt! Lisa does not like to stand on all four when she is scratching. She tried to use my door mat but it was not working. On www I found and ordered av mat of cocoa fibres with the text "My house was cleen last week - sorry you missed it". I could hear Lisa was on the mat and decided to take a photo. When she saw me she started going towards me. This pic shows her white manicure on one of the paws. It is very chic!

Inga kommentarer: