lördag, juni 16, 2007

Designstickat

Sorry, no english this book is in swedish! Mitt sista fynd hos bokhandeln var en bok på svenska! Översatt från danska... Modellerna i boken är roliga och fantasieggande! Tänk att en stickad remsa kan bli en jumper om den lindas i en spiral om kroppen. Alla modellerna är mer eller mindre "ovanliga". Här har storleken inte avgörande betydelse. Se modellerna som en grund och sticka i din storlek (om du inte ryms inom SML). ICA bokförlag har gett ut boken. Vad lite bra litteratur vi skulle haft utan det förlaget! Jag fick betala SEK 219. Nu vet jag att riktpriset var SEK 188...men handlar man i en storstad och hos Akademiska bokhandeln kanske inte riktpris gäller. Som tur är fick jag poäng på mitt medmera kort!

1 kommentar:

Maggan sa...

Den såg spännande ut den boken! Får nog ta en sväng ner till biblioteket och försöka beställa den där;)
Ville passa på att önska dej en fin midsommar oxå!! Själv jobbar jag hela helgen.... men det är okej ;)