torsdag, juli 13, 2006

Bloggutmaning

Jag antar Mamacats utmaning Fem saker i min frys: Ullgarn Otvättad naturell ull Glass i stora lass Citronklyftor (istället för isbitar) Gröna ärtor Fem saker i min garderob (och utspridda lite överallt): Svarta läderjeans med snörning i sidorna Om ni visste vad jag mår bra i dem... För små kläder Kläder som jag aldrig använder Kläder som går att sy om Fem saker i min bil: Bil har jag inte längre. Fem saker jag vill sticka/virka innan jag dör: Bolero PEACKOCK, tidigare gratismönster hos Elann.com Draperad KIMONOJACKA hos Straw.com Kjol SWIRL hos Magknits Jacka TILT hos Knitty.com Sjal/Axelvärmare PANABO hos Berocco Fem personer att langa vidare till: Ingela Maggan Mia Monica Vigdis

5 kommentarer:

Stickbloggen sa...

Jag svarade redan i Fredags *ler*

StickLena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Mamacat sa...

Garn i frysen!? Hur går det ihop??
Jättekul att läsa dina svar och få ännu mer inspiration.

Kram

StickLena sa...

Jag fick ett akut anfall av malnoja, så jag knödde in de ullgarn jag befarade att en mal hade lagt ägg i.

Mamacat sa...

Haha - smart!