fredag, mars 01, 2013

Mössfabrik Cap Factory

Jag stickar mössa efter mössa, börjar på samma sätt=dubbel nederkant men resten kan bli vad som helst. Den jag gör nu verkar bli något baskeraktigt. Känner att det får snart bli något annat på stickorna, men har inte så mycket fantasi, kanske det kommer.
Sedan augusti 2012 har mitt hem invaderats av konstiga ljud, som jag inte kunde sätta namn på innan jag pratade med nya grannen över mig.
Han kallade det internetljud...och blev alldeles blek när jag berättade om hur mycket de störde mitt liv. Efter så lång tid med störande ljud (får ha en kudden över det övre örat för att kunna sova) känner jag mig ganska sliten psykiskt.
De som bestämmer över mig har kommit fram till att ljuden kommer ifrån min demens eller något av mina sedan länge använda läkemedel. Nu har de börjat ändra och om inte det räcker tänker de sätta in något otäckt neurolektipt medel, huva.

Inga kommentarer: