lördag, september 20, 2008

Smygstickar utan foto

Borde använda all energi till att packa och sortera, men...jag bara måste sticka lite också. Det jag stickar oftast är en svart linkofta till min kära väninna K som också är min snälla tandläkare. I somras stickade jag en vit linkofta, som den svarta skulle vara en vidareutveckling av. Undertiden har det hänt något konstigt i Ks garderob, den vita har krympt! Så nu blir den svarta prototyp och förhoppningsvis den vita uppdragna riktigt bra. Ingen vet i nuläget. Det jag vet är att svart lin dammar, använd svarta kläder!

2 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Det var väldigt länge sedan vi hördes av. Vad är det jag läser på din blogg? Ska du flytta från vårt älskade Göteborg? *ler* Det har ju jag redan gjort.

Hur lever livet annars med damen? Har samma mailadress som alltid. Hör av dig!
Kram
Carina

Desirée sa...

Tack för paketet - det kom igår! Du får skicka ditt kontonr, så sätter jag in pengar. Ska se om det blir en mössa...det kanske bara blir en liten fingertutt!