lördag, september 13, 2008

Husse & Hunden - DH & Doggy

Unnar mig idag lite lugn, har sorterat garn i två dagar och två kategorier: min och sälj/ge bort. Trodde inte att jag kunde känna lätt avsmak vid tanke på garn... I vilket fall, så surfar jag och kollar för mig nya mönster. Att sticka sockor till husse och hunden tycker jag verkar skoj. Följ länken! I have been sorting my remaining stash for two days in two categories: my and for sale/give away. Never thought I could have negative feelings when it comes to yarn.. Any way, I have been surfing and found a fun knitting application. Socks for DH and Dog. Just use the link!

1 kommentar:

knitbyme sa...

Hej. En jul 2006 hoppade jag på kryckor i snön för att köpa boken Dikt i maskor av dig. Hoppas du kan trivas i Dalsland igen som för övrigt mina svärföräldrar bor i. Carina