tisdag, maj 15, 2007

Filtrutor english will follow

Mitt liv lever jag mest via internet. En av mina kvinnliga internetkontakter i USA, har för andra gången på kort tid fått besked om att hennes mor är svårt cancersjuk. Jag och andra internetkompisar vill stötta med en filt sammansatt av rutor från alla håll. Det är rutor från Europa, Australien, Nya Zealand och USA som filten sys av. Den som får veta det, borde känna sig lite starkare och förhoppningsvis klara kampen mot sjukdom bättre. Jag har sänt de två rutor som finns på fotot. Färgerna är valda för att vara uppiggande. My life is mostly lived via internet. One of my internet pals in USA, has for the 2nd time got the message that her mother has cancer. Me and other internet pals feel we want to support with a blanket made from squares from many persons and continents. We are in Europe, Australia, New Zealand and USA. When the ill person hear this I hope she will get more strength to fight the cancer. My two knitted squares are on the photo. The colours are meant to give energy.

Inga kommentarer: