måndag, oktober 09, 2006

Höststädat Autumn cleaned

När jag startade bloggen, var jag barnligt förtjust i att dekorera den med knappar. Till slut såg den ut som en julgran. Jag har sett andra bloggar utan en massa lull-lull och känner nu för en mer sparsmakad stil. Så Du som ser att jag tagit bort just din knapp, ta det inte personligt. As I started this blog, I was like a child on Christmas and collected buttons and added here. I have seen other blogs without a lot of decorations and I liked it very much. Now I feel for a more clean layout. If you see that I have taken your button away, please don´t take it the wrong way.

2 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Finstädat:)

Bim sa...

*ler*
Oj, här var det storstädat, ja... Är det höststädningen som behövdes??? Rent och snyggt var det verkligen... Byter du skin också??? Till höstfärger, eller blir det fortsatt grönt???
Om jag känner mig utsparkad? Nä, jag har ju inte funnits med alls, så varför skulle jag ta det personligt, hihih... Hm, antar att min blogg osv inte är helt stickrelaterad. Är nog därför. Skriver förutom handarbeta om ALLT, :) Livet i stort och smått, ;)
Må så gott... värmländskan på besök... kramis och skönt om du börjar bli bättre nu...
Sjöbackas blogg