fredag, februari 19, 2010

Vinter-OS Winter Olympics

Jag har hört att fan blir religiös när han blir gammal. Jag är nog en liknande sort, har fått visst intresse för OS...men då gäller det våra svenska skidåkare - utom skidskytte (för stressigt för stresskänsliga mig). Så jag stickar när frk Pärsson åker nedöver. Har hunnit dra upp och börja om och för tillfället stickar jag Accidental Buttony Cowl till en frusen vän. Himla bra att den har knappar, har ju alldeles för många sådana att hålla reda på. I´ve heard that when the devil grows old he also gets religios. I think I am a similar kind, as I now have some interest for the Olympics - but only for our swedish skier and not the "shooting skiers" (too stressful for stress sensitive me). So I am knitting when Ms Pärsson goes downhill. So far I have frogged and started again and right now I knit Accidental Buttony Cowl for a frozen friend. The buttonrow is extra positive, as I have way to many buttons to watch over.

Inga kommentarer: