onsdag, februari 25, 2009

Utmaning från ”Carinas liv och stickning”

Carina har utmanat mig. Har klarat mig länge nu, så det var väl min tur.. Tycker precis som Carina att det är svårt att hitta hela 8 personer att utmana, men jag ska försöka. Reglerna som gäller för utmaningen är att · Länka till den som utmanat dig. · Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv. · Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg. · Skriv ett meddelande i deras bloggar så att de vet … Mina sanningar/vanor/ovanor är 1. Är beroende av stickning. Tror jag mår lika dåligt som en droglös knarkare de dagar jag inte kan sticka. 2. Vaknar varannan timme nattetid. Har av sömnexpert fått veta att alla sover lättare varannan timme och att jag vaknar pga att jag känner smärta. 3. Kan inte äta kött. Det känns som kannibalism. Trist att fiskodling är så skadligt för havens vilda fisk (se gärna gårdagens Uppdrag granskning). 4. Är skild två gånger och har pga diverse dåliga behandlingar från män utvecklat fobi mot män. 5. Är inte rädd att dö, räknar med att få återse mina avlidna kära personer. 6. Har svår doftallergi och hoppas på större kunskap och förståelse bland allmänheten. 7. Tycker att mina två innekatter är mina bästa sambos! 8. Tycker att kaffe och te ska vara utan mölk och socker. Jag utmanar 1. Mandelina 2. Cornelia 3. Den stickande Bonna-Käringen 4. Mia 5. X-blog 6. Monica 7. Maggan 8. Susanne

3 kommentarer:

Handarbete/Pyssel sa...

Kul att läsa lite mer om dig!
Så då har jag oxå blivit utmanad.
Ska försöka ta mig tid att svara på det snart!
Har en annan utmaning på 'kö' i min andra blogg med...
Får kanske bli en blogg-inläggs-kväll snart...

Sköt om dig!

Sussry sa...

Tack för utmaningen. Ska ta tag i den så fort jag får tid!

Maggan sa...

Tack för utmaningen Lena. Jag ska fundera på den idag och försöka få tid att lägga ut den senare ikväll. Ha en bra dag!