torsdag, juli 31, 2008

På väg

Många gånger de senaste åren har jag längtat tillbaka till Åmål, som jag flyttade från 1997. Nu är jag på väg dit och har massor att ordna med. Flyttar från en 3a till en 2a. Det 3e rummet här är ett garnrum, så jag försöker välja ut vad jag kan skiljas ifrån...Som väl är har mitt behov av att ha så mycket garn som möjligt gått över. Annars skulle jag inte kunna flytta till mindre bostad. Tidigare idag, innan det blev för varmt, lade jag ut en massa virknålar på Tradera. Tidigare i veckan har jag mest lagt ut facklitteratur och inget garn alls. Det är nog värmen som hindrar mig...

3 kommentarer:

Agneta sa...

Åmål. Där bor svärföräldrarna. Så då kanske vi kunde träffas någon gång när jag kommer dit

Desirée sa...

Hoppas du har det bra i flyttbestyren! Kram

Monica Hansen sa...

Ett tag sedan jag tittade in här märker jag och så ska du flytta och allt.. önskar dig verkligen varmt lycka till med flytten och hoppas du kommer trivas gott!