söndag, mars 09, 2008

Via internet har jag fyndat på Bokrean hos Bokus : 1. Big Girl Knits - Jillian Moreno & Amy R Singer 2. Knitting without Tears - Elizabeth Zimmerman 3. Traditional Scandinavian Knitting - Sheila McGregor 4. Traditional Knitting Patterns from Scandinavia -James Norbury #1 är en helt fantastisk bok för mig som ser ut som ett äpple! #2 bekräftar det mesta som min mor har lärt mig. Ska med tiden testa en del av för mig okända trix också. #3 och #4 hör på sätt och vis ihop. 3an innehåller både modeller och designer i flera färger. När designerna i 3an "tar slut", går det bra att fortsätta i 4an. Den har enfärgade designer i hål-/spetmönster och andra ytmönster. English below #1 is a fantastic book for my apple-body! #2 Confirms most of what my mother taught me. By time I will test some of the techniques that are unknown to me. My 1st EZ-book, what a fab writer she was! #3 and #4 are more or less connected to each other. #3 has both models and pattern i multi colour designs. When that is not enough, just continue in #4. It has mono-coloured designs in lace and similar ways and various structure patterns. This years find will last for a long time!

1 kommentar:

Strumpstickan sa...

Låter som du har fått lite stickeork och lust igen, härligt!