fredag, oktober 19, 2007

Vill sticka Would like to knit

English below Benvärmare till mig, Raggsockar till min son, Tröjor, Vantar och Sockar till barnen i Rumänien. Men jag stickar så långsamt nu. Kanske kan det skyllas lite på att jag inte har någon TV att sticka framför längre. Datorn kräver ju att jag använder händerna till den. Radioföljetongen stickar jag till, men det blir så kort tid. Legwarmers for me, Socks for my son, Sweaters, Mittens and Socks for the children in Rumania. But I am a very slow knitter now. Maybe it can partly be blaimed on that I have no TV any more. The computer demands my hands, so it does not replace the TV-knitting. I usually knit when they read novels on the radio, but that is over so quickly.

2 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Kanske hjälpmedelscentralen kan ha en röststyrd dator någonstans...?

Kram och trevlig helg! Tack för bra bok- och deckartips, de ska jag absolut kolla upp:)

StickLena =KnitLena sa...

Får nog förr lugnande piller (som jag INTE vill ha).
Kram och mysig helg!