lördag, september 29, 2007

Taggad (sorry no english)

Jag har blivit taggad av Maggan och ska nu uppfylla kraven... Detta ska man göra: 1. Länka till den som taggat dej 2. Tala om sju "udda" egenskaper du har. 3. Skicka vidare till sju andra bloggare. 4. Lämna meddelande i deras blog om att de blivit taggade. Här finns mina svar: 1. Jag njuter av åska, mest när det är mörkt så blixtarna syns! 2. Har gjort mig av med microvågsugnen. Fick veta att näringsämnen tar skada... 3. Använder helst inte syntetgarner. Vissa av dem känns som plast. Men de är ju så slitstarka och lätta att tvätta. 4. Min bostad är nog en bild av hur kaos ser ut. 5. Jag är doftallergiker och reagerar på nästan allt som luktar. 6. Jag sammanbor hellre med katter än människor. 7. TVn gick sönder och jag upptäckte att den inte var saknad. Så nu är jag avvand från TV-tittandet. Jippi, jag hittade sju att tagga! Kattmamman Blyga killen stickar Stickfrossa LenaL UllaG Kristina Ilsefin

Inga kommentarer: