söndag, februari 04, 2007

Bra tillväxt! Good growth!

Min lilla kattunge finns inte mer....han blir 7 månader på tisdag och är nu lika lång som datorskärmen är bred och svansens längd är inte långt ifrån skärmens höjd. Det hade varit enklare att väga honom, men jag har ingen våg. My little kitten is no more...he will be 7 mos on Tuesday and is now as tall as my computer screen´s width and his tail is not much shorter than the screen´s height. It would have been easier to weigh him, but I have no scale.

3 kommentarer:

Cornelias Corner sa...

Vilken bjässe, men det gissade du ju innan!

/Desirée

Eleonor (Elle) sa...

Hej min vän!

jaDu, de växer fort de små liven... mina två¨killar är stora som hus ...de väger snart 4 kg! men den lilla tosabiten är liten hon ,hon väger bara 2,2.. tänk att suýskon kan bli så olika... Hoppas att Du har det bra och mår bättre nu. Jag mår betydligt bättre nu än jag gjort únder hela vintern ... och jag glädjer k´mej åt varje dag som är som idag ... Ha det gott, kram , Elle o katterna

Sussry sa...

Vilken härlig katt!!!!!